- Reklama -zprávy
- Reklama -zprávy

Mystery shopping – skvělá možnost jak si přivydělat

Date:

Share:

Mystery shopping (někdy nazývaný tajné nakupování) je vynikající způsob, jak si přivydělat. Je to velmi snadné, nepotřebujete žádné předchozí zkušenosti, žádné zvláštní znalosti ani drahé vybavení. Mystery shopping může provádět každý, kdo je schopen chodit nakupovat. Společnosti zabývající se tajným nakupováním zaměstnávají jako tajné zákazníky muže a ženy všech věkových kategorií a popisů, aby získali zpětnou vazbu od široké škály různých lidí na širokou škálu služeb. Některé úkoly mystery shoppingu musí plnit lidé, kteří jsou doprovázeni dětmi, aby podali zprávu o konkrétních zařízeních v místech, jako jsou zábavní parky nebo rodinné restaurace. (Pokud nemáte vlastní děti ve vhodné věkové skupině, nezoufejte: můžete si je vypůjčit od příbuzných nebo přátel). Pokud rádi nakupujete, bude pro vás mystery shopping zábavným způsobem, jak si přivydělat.

Mystery shopping spočívá v tom, že dostanete zaplaceno za to, že se vydáte do podniku (např. do obchodu nebo restaurace), aniž by zaměstnanci věděli, že jste něco jiného než obyčejný zákazník, a podáte zprávu společnosti, která se mystery shoppingem zabývá. Focus group je situace, kdy dostanete zaplaceno za to, že si sednete s dalšími lidmi, kteří také dostávají zaplaceno, a diskutujete o nových produktech nebo službách, přičemž mnoho focus groups se koná online, takže pro splnění úkolu nemusíte ani opustit domov.

Důvodem existence společností zabývajících se mystery shoppingem a průzkumem je poskytovat společnostem nestrannou zpětnou vazbu o jejich zaměstnancích, produktech a službách. Mohou tak zjistit, kde mohou být problémy, a provést potřebné změny ke zlepšení.

Společnosti zabývající se mystery shoppingem vám zaplatí za nákupy, jídlo v restauracích, pití v baru, návštěvu kina, výlet a účast ve fokusních skupinách. Pokud nechcete opouštět pohodlí svého domova, zkuste LIDL slevový kupon a nakupte online. Pokud jste vysláni na mystery shopping, může se stát, že budete muset navštívit určitý obchod a pouze se vyptat na nějaké zboží, abyste otestovali úroveň zákaznického servisu personálu, ale pokud dostanete pokyn k nákupu, můžete si zboží ponechat a náklady vám budou proplaceny. Pokud jste vysláni na tajný nákup do restaurace nebo baru, bude vám přidělena částka, kterou můžete utratit za jídlo a pití, a tyto peníze vám společnost provádějící tajný nákup proplatí nad rámec vašeho honoráře za úkol. Můžete být požádáni o ochutnání nových výrobků, které vám budou zaslány zdarma. V rámci mystery shoppingu můžete obdržet zdarma vzorky k otestování čehokoli od pracího prášku po čokoládu. (To se může stát i v případě, že se připojíte k průzkumným společnostem).

Práci v rámci mystery shoppingu samozřejmě snáze najdete, pokud bydlíte ve městě nebo v jeho blízkosti, kde je velké množství obchodů, restaurací atd., ale pokud žijete na venkově, můžete si vydělat peníze i účastí v online focus groups, které lze najít prostřednictvím online placených průzkumných společností.

Po provedení úkolu mystery shoppingu odpovíte na několik otázek ve formuláři, který vám poskytne společnost provádějící mystery shopping, a podáte jí zprávu. Tyto zprávy jsou obvykle sestaveny jako série otázek s kolonkou, do které můžete doplnit všechny důležité údaje, které si společnost vyžádá. Zprávy lze obvykle vyplnit velmi rychle a nejlépe je vyplnit zprávu ihned po ukončení mystery shoppingu, abyste nezapomněli na žádný detail. Některé společnosti zabývající se mystery shoppingem vyžadují, abyste jim podali zprávu telefonicky ihned po dokončení úkolu mystery shoppingu, ale obecně společnosti očekávají, že jim zprávu zašlete písemně poštou nebo e-mailem.

K mystery shoppingu přistupujte tak, že si uvědomíte, že jste v podstatě jako reportér. Do zprávy o mystery shoppingu nikdy nesmíte přidávat své pocity nebo doporučení. Vaším úkolem je pouze odpovídat na otázky, uvádět fakta a popisovat, co se během vaší mystery shoppingové výpravy skutečně stalo.

Pokud přijmete úkol mystery shoppingu, ale pak jej nebudete moci dokončit, nezapomeňte o tom okamžitě informovat společnost provádějící mystery shopping, aby mohla přijmout náhradní opatření a nezklamat svého klienta.

Když začnete provádět mystery shopping, ujistěte se, že přijímáte všechny vhodné úkoly, včetně úkolů na poslední chvíli a všech méně okouzlujících úkolů, které vám mohou být nabídnuty. Prvotřídní úkoly budou nabídnuty spolehlivým tajným zákazníkům, takže se budete muset osvědčit a vybudovat si dobrou pověst tím, že budete dobře plnit méně kvalitní úkoly a včas odevzdávat zprávy. Na začátku se může stát, že budete požádáni o provedení mystery shoppingu v místním fast foodu nebo obchodním domě. Jakmile si vybudujete pověst spolehlivého tajného zákazníka, můžete se těšit na úkoly, za které dostanete zaplaceno za návštěvu drahých restaurací a značkových obchodů. Možná se vám dokonce poštěstí získat jako mystery shopper výlet a ubytování v hotelu zdarma.

━ nové příběhy

Pořiďte si kvalitní šicí stroj, který vydrží dlouhá léta

Poohlížíte se po kvalitním šicím stroji, v šití však nejste zběhlá, a tak byste ocenila pár dobrých rad, ideálně však někoho, kdo by vám s výběrem...

Jak na psychohygienu, když máte náročné povolání

Stres, dlouhá pracovní doba, málo spánku, hodně odpovědnosti – to vše jsou faktory, které mohou činit vaši práci náročnější oproti některým jiným zaměstnáním. Obecně...

Je dobrý nápad půjčovat si peníze na svatbu?

Svatba je velice důležitým milníkem v životě každého z nás. Jedná se o nezapomenutelný okamžik, kdy se partneři oficiálně stanou manželi. Je ale dobrý nápad si...

Chcete věnovat k Vánocům šperky? Poradíme vám, čím zajisté potěšíte

Ať se nám to líbí nebo ne, Vánoce se rychle blíží a mnozí z nás začali alespoň přemýšlet o tom, čím letos potěší svým nejbližší....

Pečujte o svůj kávovar. Na oplátku bude vařit chutnou kávu a prodloužíte jeho životnost.

Chuť kávy z kávovaru je z velké části ovlivněna zrny, která do něj nasypeme. Věděli jste ale, že chuť může být neblaze ovlivněna také zanedbanou péčí...
- Komerční sdělení -pr článek